Warunki Reklamacji:
- Kupujący zobowiązany jest zgłosić sprzedającemu wady produktu niezwłocznie po ich wykryciu.
Zgłoszone wady produktu lub jego uszkodzenia przyjmowane są pod adresem
e-mail: reklamacje@leyden.pl
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- opis przedmiotu reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację,
- zdjęcie opisywanej wady,
- dowód zakupu,
- zdjęcie lub skan ewentualnego protokołu szkody spisanego z kurierem doręczającym
- Istotny jest sposób odbioru przesyłki:
- Przy odbiorze KONIECZNIE prosimy sprawdzić paczkę w obecności pracownika firmy, która dostarczyła przesyłkę,
- Sprawdzić czy zawartość jest zgodna z zamówieniem czy towar jest cały i nie uszkodzony czy jest dokument zakupu towaru. W razie jakichkolwiek niezgodności wymagane jest spisanie protokołu szkody przez przedstawiciela (kuriera) firmy doręczającej.
Tylko na tej podstawie będą rozpatrywane reklamacje towaru.
- Odebranie przesyłki od kuriera jest równoznaczne z zaakceptowaniem stanu towaru.
- Po odebraniu przesyłki nie będą rozpatrywane reklamacje dotyczące uszkodzeń powstałych w transporcie ( mechanicznych).
- Kupujący zobowiązany jest do zapoznania się z zawartością przesyłki, jego stanem oraz parametrami technicznymi przed montażem.
- Konsument który reklamuje towar ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy we własnym zakresie, nie później niż 14 dni od dnia w którym odstąpił od umowy lub złożył reklamację.
- Kupujący który wysyła towar na reklamacje, jako nadawca paczki odpowiada za jej bezpieczny transport. W związku z tym, jeżeli towar dojdzie do sprzedającego uszkodzony, sprzedający będzie mógł pomniejszyć kwotę zwrotu proporcjonalnie do powstałych szkód lub może odmówić przyjęcia przesyłki. Ważne jest zadbanie o bezpieczne przygotowanie paczki.
- Dokonując zakupów, akceptują Państwo warunki i regulamin naszego sklepu.
Warunki Zwrotu:
- Klient, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
- Konsument który dokonuje zwrotu towaru ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy we własnym zakresie, nie później niż 14 dni od dnia w którym odstąpił od umowy .
W przypadku zwrotu bez podania przyczyny, warunkiem zwrotu należności za towar będzie jego stan. Towar pownien być: nie uszkodzony, fabrycznie nowy, nie użyty, nie zamontowany, w stanie niezmienionym, kompletnym i bez śladów użytkowania.
- Kupujący który dokonuje zwrotu, jako nadawca paczki odpowiada za jej bezpieczny transport. W związku z tym, jeżeli towar dojdzie do sprzedającego uszkodzony, sprzedający będzie mógł pomniejszyć kwotę zwrotu proporcjonalnie do powstałych szkód lub może odmówić przyjęcia przesyłki. Ważne jest zadbanie o bezpieczne przygotowanie paczki.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wkraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru ,cech i funkcjonowania rzeczy.
- Zwracany towar należy odesłać na adres:
DG PRO Dorota Gieglis
Zdrojewo 86a
86-170 Nowe
- Koszt zwrotu towaru leży po stronie konsumenta, jeżeli ten wykonuje umowne prawo odstąpienia od umowy sprzedaży lub reklamacji.
- UWAGA! Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.
- W przypadku zlecenia kuriera po odbiór towaru NIE ODPOWIADAMY ZA USZKODZENIA PRZESYŁKI W TRAKCIE TRANSPORTU. Towar MUSI być zapakowany na palecie, w taki sposób jak został dostarczony.
- Dokonując zakupów, akceptują Państwo warunki i regulamin naszego sklepu.